poniedziałek, 27 kwietnia 2020

181. Album "I love you to the MOON and back" dla Craft Passion

Witam,

Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojej pracy w wyzwaniu GOLD or SILVER i zaproszenie na gościnny występ na blogu Craft Passion. Na tę okazję przygotowałam album z fantastycznych kolekcji papierów "Glamour Dreams & Silver" oraz "White & Silver". Do albumu wykorzystałam bazę z Eco-Scrapbooking. W mojej pracy dominują spokojne i szlachetne odcienie błękitu, fioletu i szarości - zdecydowałam się na chłodną, momentami nawet mroczną kolorystykę, by stanowiła piękne tło dla zdjęć, które trafią do albumu, jednocześnie nie odwracając od nich niepotrzebnie uwagi. Jak kunsztownie wykonana rama dla obrazu:)Do ozdobienia stron albumu wykorzystałam elementy z kolekcji "Glamour Dreams" oraz wycinanki z wykrojników. Zastosowałam poniższe wykrojniki z Craft Passion: - Wykrojnik serwetka #3, - Wykrojnik serwetka ażurowa, - Wykrojnik serwetka z listkami, - Wykrojnik tło z gwiazdami. Nie chciałam, by strony były płaskie - podklejenie warstw kosteczkami 3D od Craft Passion (1,5mm oraz 3mm) pozwoliło na drobne, lecz zauważalne przejście w trójwymiar. No i tyle. Mam nadzieję, że końcowy efekt się Wam podoba!







Już od jakiegoś czasu chciałam spróbować nakręcić filmik z którąś z moich prac i w końcu to zrobiłam:) Jeśli macie ochotę zobaczyć mój pierwszy z prezentacją powyższego albumu, to zapraszam na YouTube :) 

Pozdrawiam, Ola

6 komentarzy:

  1. Olu gratuluję takiego gościnnego występu. Album jest śliczny! Bardzo podobają mi się kolorki i to ze jest taki nie przeladowany. Strona z dwiema serwetkami po bokach to mój faworyt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny album, starannie wykonany w pięknych kolorach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny album, spójny kolorystycznie, bardzo staranny i dopracowany, cudna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędny album w cudownych kolorach! Te papiery są niesamowite, zwłaszcza te niebieskości!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie kolorów. Cudnie wykonany album.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny! Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń