niedziela, 12 kwietnia 2020

178. Alchemia Sztuki z Karoliną Bukowską - wyzwanie - ULOTNE CHWILE

Witam,

w Alchemii Sztuki z Karoliną Bukowską ruszyło kolejne wyzwanie - ULOTNE CHWILE, na które serdecznie Was zapraszam. Sponsorem nagrody jest Fabryka Weny.
A oto moja inspiracja do tego wyzwania - zegar 3D.

Baza zegara, to prawdopodobnie największy (rozmiarowo) projekt jaki do tej pory powstał w Fabryce Weny 🙂 Zegar ozdobiłam dodatkowo fabrykowymi tekturkami oraz odlewami z szablonu Stamperii. Wszystko pokryłam czarnym gesso i woskami. Potem dodałam efekt rdzy:) Na sam koniec zamontowałam wskazówki do mechanizmu zegarowego - TAAAK!!!! Zegar chodzi:D:D







https://fabrykaweny.pl/



9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa praca, podoba mi się, Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegar jest absolutnie przecudowny! Zachwycający! Brak mi słów! Od razu pomyślałam, żeby przerobić jakiś stary zegar, który się gdzieś kurzy. Ten Twój to jakaś baza ze sklepu? Idę patrzeć, bo cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie mediowe prace, cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, bardzo lubię to połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna praca!! Jestem pod wrażeniem jej wspaniałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny! Świetna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegar zachwyca... Ale co ciekawe, większość prac w tym wyzwaniu widzę z czasem /zegarem... A moja myśl była zupełnie inna...
    Olu praca cudowna, ten niebieski piękny i to złoto jak ładnie się wyróżnia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zegar, wspaniale się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń