sobota, 4 kwietnia 2020

173. Zaproszenie na urodziny z Toroto

Witam,

mój synek w grudniu obchodził swoje 4 urodzinki i w związku z tym powstały poniższe zaproszenia :) Młody jest fanem Totoro i dlatego na zaproszeniach nie mogło zabraknąć Totoro:) Dodatkowo Monika z Cukrowych Wybryków zrobiła nam cudowny tort z Totoro (zdjęcia niestety nie mam:().

W pracy użyłam m.in.:
- wykrojnika - banerki klasyczne z Craft Passion,
- wykrojników - koła i kwadraty z przeszyciami z Crealies.


Pozdrawiam,
Ola

7 komentarzy:

  1. Czadowe są te zaproszenia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędne! Też lubię Totoro. :) Rozwalił mnie ten papier z wirusami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zaproszenia. My nie załapaliśmy się na Totoro, córka jest starsza, ale lubię wiedzieć, czym interesują się dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słyszę o Tatoro. Mój Brat chyba widocznie za stary) Ale zaproszenia są ekxtraśne, szczególnie z tym czarnym tłem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zaproszenie wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń