niedziela, 3 maja 2020

182. Warsztaty on-line z Anią Soprano - markery

Witam,

kilka dni temu odbyły się warsztaty on-line z malowania markerami alkoholowymi, które prowadziła Ania Soprano. Jest to moja pierwsza praca z użyciem markerów i jeszcze długa droga przede mną, ale jak na pierwszy raz nie jest aż tak źle;)
Aniu Bardzo dziękuję za warsztaty:) 
Jeśli jeszcze nie mieliście okazji malować markerami, to polecam wam Anię jako nauczyciela:D

W pracy użyłam:
- grafiki od Jade Dragonne,
- markerów Copic,
- kilku markerów Chameleon:)

Pozdrawiam,
Ola

7 komentarzy:

  1. Ja jakoś nigdy nie próbowałam kolorować markerami ale z tego co czytałam warto spróbować bo efekt jest cudny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca! Jeśli to jest pierwszy raz, to Ty masz talent, dziewczyno! Koloruj więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza raca? No to jestem pod ogromnym wrażeniem, zdecydowanie masz do tego rękę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda profesjonalnie :) W ogóle nie widać, że to pierwsza. Po prostu masz to w rękach 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszło super! ja niedawno zamówiłam uzupełnienie do markerów i tez chcę złapać po długiej przerwie za kolorownki.

    OdpowiedzUsuń