czwartek, 3 listopada 2016

35. Warsztaty mixed media Freedom - 13 DWC

Witam,

w zeszłą sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach mixed media Freedom prowadzonych przez Karolinę Bukowską (Anari). Warsztaty odbyły się w ramach 13 Dolnośląskich Warsztatów Craftowych we Wrocławiu (polecam śledzić stronę kwiatdolnoslaski.pl).

W trakcie warsztatów wykonałam okładkę notesu, którą możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach:)
Jest to moja pierwsza mixed mediowa praca, ale nie ostatnia. Dzięki Karolinie mediowanie już nie jest takie straszne;)
Jeśli będziecie mieli możliwość uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez Karolinę, to nie wahajcie się i jak najszybciej się zapisujcie - bo warto.

Karolino, a Tobie jeszcze raz bardzo dziękuję za wspaniałe warsztaty.





Bardzo dziękuję, że odwiedziłaś/eś mojego bloga i pozdrawiam,
Ola

22 komentarze:

  1. Oczywiście, z emediowanie nie jest straszne! Jest cudowne, bo pozwala się naprawde wyżyć artystycznie ;) Powodzenia w dalszych próbach, bo już jest super, i warto to kontynuować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) mam nadzieję, że kolejne próby będą również udane:)

      Usuń
  2. Bardzo fajny efekt, świetna sprawa takie warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam wybrać się na takie warsztaty - zwłaszcza u Karoliny:)

      Usuń
  3. oj tak, media potrafią onieśmielić. ta niepewność końcowego efektu jeszcze i mnie póki co trochę zniechęca do częstszych zabaw mediami. bardzo fajna kolorystyka! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie ciągnie do takich prac, a jeszcze nic takiego nie wykonałam. Takie skomplikowane to się wydaje, te wszystkie warstwy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wybrać się na warsztaty - po nich będzie łatwiej eksperymentować:)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ta technika ale jakoś odwagi brak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie miałam, ale warsztaty pomogły mi zacząć zabawę z mediami:):)

      Usuń
  6. Świetne początki, super okładka:) A powiem, że mediowanie wciąga, oj wciąga;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) mam nadzieję, że mnie również wciągnie:)

      Usuń
  7. Podoba mi się ta technika choć sama boję się zacząć, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca. Uwielbiam mediowanie i też z ogromną przyjemnością korzystam z wiedzy doświadczonych koleżanek. Pozdrawiam. Scrapinkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca powstała pod czujnym okiem prowadzącej, teraz czekamy na następne już samodzielne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za miłe słowa:) mam nadzieję, że samodzielne prace będą równie efektowne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny notes, czekam na kolejne mediowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę warsztatów u tak utalentowanej osoby jaką jest Karolina :) a praca wyszła świetnie, koniecznie próbuj dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna okładka Ci wyszła. Zazdroszczę warsztatów.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna ważka, wykorzystanie żarówki genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fantastyczny notes! Super!

    OdpowiedzUsuń