poniedziałek, 28 listopada 2016

40. Mój pierwszy kalendarz adwentowy

Witam,

ponad miesiąc temu kupiłam w Fabryce Weny bazy do albumów adwentowych, które sobie tak leżały i czekały na swoją kolej:) aż w końcu się doczekały:)

W niedziele wybrałam się na warsztaty, na których robiliśmy kalendarze pod czujnym okiem Joasi z Fabryki Weny i to był mój motywator na zrobienie chociaż jednego kalendarza przed warsztatami:)

W pracy użyłam m.in.:
Nie będę się za dużo rozpisywać, tylko zapraszam do obejrzenia zdjęć:)

Tak tylko w tajemnicy Wam powiem, że malowaniem kominka zajęła się moja druga połówka:) tylko nikomu nie mówcie;) Po więcej szczegółów dotyczących malowania zapraszam na jego bloga shadow grey




Jeśli kalendarz przypadł Wam do gustu, to będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie po sobie ślad w formie komentarza:)

Pozdrawiam,
Ola




1 komentarz: