czwartek, 17 listopada 2016

37. For you - twist pop up card

Witam,

jakiś czas temu pisałam Wam o mojej pierwszej kartce typu twist pop up (możecie o tym przeczytać TU). W ramach wymiany kartkowej - urodzinowej miesiąc temu przygotowałam poniższą kartkę dla Wiolety M.:) Tak jak pisałam w pierwszym poście przy robieniu tej kartki troszkę ułatwiłam sobie życie:)

Niestety podczas robienia tej kartki nie zrobiłam zdjęć, więc za jakiś czas napiszę posta i dokładnie Wam opiszę jak wykonałam poniższą kartkę:)

W poniższej pracy użyłam m.in.:
  • wykrojnik kupiłam na aliexpress, więc trudno mi podać nazwę:),
  • grafiki od Janet,
  • stempelka Santoro Gorjuss - No. 15 The Black Star,
  • papieru Piątek Trzynastego - Straszna noc.






Jeżeli moja praca spodobała Ci się, to będzie mi niezmiernie miło jeśli zostawisz komentarz:)

Pozdrawiam,
Ola

5 komentarzy:

  1. łał! Skromna okładka, a środek zaskakujący. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna, bardzo pomysłowa. Z przyjemnością obejrzałabym jak się ją wykonuje. Pozdrawiam. Scrapinkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń