czwartek, 27 października 2016

34. Twist pop up card - kartka świąteczna

Witam!

Przeglądając różne tutoriale na youtubie trafiłam m.in. na filmik Beth Rush, w którym został przedstawiony tutek na kartkę TWIST POP UP CARD. Tutotial możecie znaleźć TU

Twist pop up jest bardzo nietypową (wg mnie;P) formą kartki:) W trakcie otwierania kartki czteroczęściowy panel przekręca się, aby na końcu pokazać się w całej swej okazałości:)

Jest to moja pierwsza kartka tego typu (ale już nie ostatnia;))
Sam mechanizm wykonałam troszkę inaczej, ponieważ składał się z dwóch części, przez co jego wykonanie zajęło mi sporo czasu. 
Wczoraj postanowiłam zrobić kolejną kartkę twist pop up i już ulepszyłam (wg mnie) wykonanie mechanizmu, ale o tym napiszę w kolejnym poście, który się ukaże... hmmm... kiedyś tam;)

W pracy użyłam m.in.:
  • cudownych grafik od Janet,
  • papierów Trimcraft - A Christmas Story.
 Mam nadzieję, że karteczka będzie się Wam podobała:)




Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,
Ola

8 komentarzy:

  1. WOW!!! Super pomysł i piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świąteczny klimat :) Ciekawa karteczka.
    Zapraszam do mnie ;) miło będzie jeśli zaglądniesz i zostawisz ślad po sobie www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka, bardzo nastrojowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ciekawa forma! Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka. Takiej formy nie znałam. Muszę kiedyś też spróbować :)

    OdpowiedzUsuń