czwartek, 13 października 2016

32. Otwarcie sezonu świątecznego 2016

Sezon świąteczny 2016 oficjalnie zostaje otwarty!!!
Do świąt zostało jeszcze ponad dwa miesiące, a kartki same się nie zrobią 
i nie wyślą:)

Jakiś czas temu Dżoaśka na swoim blogu opublikowała kurs na scrapuszko z shaker boxem, wtedy pomyślałam, że trzeba będzie z niego skorzystać, ale jakoś ciągle nie było mi dane się z nim zmierzyć:) Ostatnio Aga B. na swoim fanpage'u na fb ogłosiła konkurs z użyciem najnowszej jej grafiki - i w tym momencie narodził się pomysł stworzenia pierwszej kartki z shaker boxem.

Poniżej przedstawiam moją pierwszą tegoroczną propozycję kartki na święta Bożego Narodzenia oraz mój pierwszy shaker box:)

W pracy użyłam m.in.:
  • grafiki Agi B. z kolekcji Winter Joy,
  • białego brokatu,
  • wykrojnika "Wesołych Świąt" - Nellie's Choice,
  • papieru Joy - Happy Holidays.



17 komentarzy:

  1. Świetna kartka z okienkiem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) w sumie to mój pierwszy świąteczny sezon na blogu;)

      Usuń
  3. Czas najwyższy! Ja też już zaczynam powoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na shaker box na zimowej kartce. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne wykorzystanie grafiki od Agnieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale u Ciebie sympatycznie i miło, świetne i piękne prace tworzysz, z chęcią tu powrócę i zapisuję do obserwowanych, miłego dnia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwie zimowo:) Obyśmy na zewnątrz tej zimy mieli też tak śnieżnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne, ta pierwsza mi się bardzo podoba za formę.

    OdpowiedzUsuń