piątek, 6 marca 2020

159. Wyzwanie #1 - Moje "Ja" - Alchemia Sztuki z Karoliną Bukowską

Witam,

wczoraj ruszyło pierwsze wyzwanie w grupie Alchemii Sztuki z Karoliną Bukowską, na które wszystkich serdecznie zapraszam:) Do wygrania jest nagroda mediowa o wartości 100zł od Stonogi.pl.

A oto moja inspiracja do wyzwania #1 - Moje "JA".

W pracy użyłam poniższe media z DailyArt:
- ziarnistą pastę - Velvet Paste  - Amber,
- metaliczny pigment - gold.






Z tej okazji Karolina stworzyła tutorial, który możecie obejrzeć na YouTube.

Mam nadzieję, że dołączycie do wyzwania.

Pozdrawiam,
Ola

13 komentarzy:

  1. Jaka rewelacyjna praca...świetny efekt! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, nie szydełkowo "też" fantastycznie sobie radzisz. :p
    A tak serio... Wooow szczena opada!! Fantastyczna praca! Te spękania, efekt glamour, to złoto i ta czarna kreska. Te pióra! I te usta!!!!!! Ola siedzę i podziwiam. Przepiękna maska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martynko jest mi niezmiernie miło czytać Twój komentarz:) dziękuję:D

      Usuń
  3. Przecudna praca! Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa interpretacja, takie ukazanie różnorodności kobiecej natury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękna! Każdy szczegół został dopracowany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykła praca! Ale wymyśliłaś! Jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow świetna praca, naprawdę świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń