sobota, 22 lutego 2020

147. Chusta Peacock Tail (pawi ogon)

Witam,

przez ostatnie miesiąc miałam przyjemność testować nowy wzór chusty Magdy Bytnar z Manufaktury Fajnych Rzeczy - Pawi Ogon - Peacock Tail, który możecie kupić TU.

Chusta wyszła piękna, co możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach. Ja swój pawi ogon zrobiłam z 2100 metrowego kokonka, który udało mi się upolować w outlecie:D Chusta wyszła wielka, bo ma po krawędzi ponad 2 metry i już niedługo otuli swoją nową właścicielkę Martyne Siekirka​:) - Martyna wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:D

Magda jeszcze raz bardzo dziękuję za umożliwienie mi testowania tego cudownego wzoru i polecam się na przyszłość:D






Pozdrawiam,
Ola

15 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie.
    Ja przy moim wzroście pewnie bym się w niech całkowicie schowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Wygląda jak pełne koło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) jest tylko tak złożona do zdjęcia:) chusta ma kształt półkola:)

      Usuń
  3. Och Olu! Ja już się nią zachwycała w rozmowie z Tobą, jest przepiękna.Widziałam Twoje inne chusty i tworzysz cuda. Bardzo, bardzo się cieszę, że będę właścicielką jednej z nich. Pięknie Ci one wychodzą, mają piękne kolory i piękne wzory. Już się nie mogę doczekać kiedy będę mogła ją pomacać, ubrać i się nie otulić. Dziękuję Ci przebardzo :)

    I za życzenia również bardzo dziękuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne przejścia kolorów, chusta jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta! Wzór faktycznie zachwycający i podoba mi się ogromnie, mimo, że kolory nie "moje" ;)

    OdpowiedzUsuń